Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 5 View Live

Luxemburg plin de castele

Luxemburg , in ciuda faptului ca este o tara mica , asta nu o face sa fie lipsita de frumuseti! Una din cele mai frumoase monumente din Luxemburg este Podul Adolf! Podul Adolf, vechi din 1800 si ceva ,...

Novotel Kirchberg - o cazare excelentă

Hotel Novotel Luxembourg Kirchberg 6, rue Fort Niedergrünewald 2015 LUXEMBOURG Tel : + + 352 4298 - 481 Fax : + + 352 43 91 95 Acesta e numele hotelului unde am nimerit împreună cu alţi 5 colegi,...

O seară de neuitat la restaurantul BOSSO

Saitul web: http://www.bosso.lu/ AVERTISMENT: a se citi doar după masă! Urmează imagini şocante! =================================== Cum am ajuns aici? absolut din întâmplare. Una extrem de fericită,...

Impresii din câteva ore libere petrecute în capitala Marelui Ducat

Am revenit şi eu în acest oraş după o lipsă de 5 ani... Am avut şi de astă dată aceeaşi constatare: e un oraş care creşte continuu, evoluează şi - în ciuda vârstei milenare - e tot mai tânăr. Zilele...

Un sejur in Luxembourg

Am ajuns in Luxembourg sambata dimineata si ne-am cazat la Grand Hotel Echternach. Apoi am mers sa vizitam. Este un stat extraordinar de curat , iar la pranz nu am gasit nici un loc la o terasa sa stam...